Schrijf je in om als eerste op de hoogte te zijn van onze evenementen of nieuwigheden!
Mijn visie
“De term "gastvrijheid" komt van het Latijnse woord "hospes", wat "gastheer" betekent. Gastvrijheid is in wezen de relatie tussen een gastheer en een gast. Gastvrijheid is niet hetzelfde als service. Het gaat erom het verschil te kennen en beide te kunnen leveren. Service is een transactie, terwijl gastvrijheid oprecht is en een menselijk aspect heeft. Onderscheid maken tussen service en gastvrijheid lag aan de basis van het succes van Mercure Roeselare. Er is zowel geweldige service als geweldige gastvrijheid nodig om de top te bereiken! Dit is waar het allemaal om draait: voor mensen zorgen, ze een goed gevoel geven als ze niet thuis zijn en ze het gevoel geven dat ze gewaardeerd worden Dat kun je niet doen met een computer. Dat kan alleen met geweldige persoonlijke contacten en daar streven wij elke dag naar !”
Damien Janssens
General Manager
Ons team
Mirek
Keukenmedewerker
Oumou
Kamermeisje
Piumi
Kamermeisje
Karen
Gouvernante
Julie
Bediening
Luisa
Zaalverantwoordelijke
Aslan
Bediening
Quinten
Souschef
Sharon
Receptioniste
Louis
Receptionist
Mathias
Receptionist
Shari
Receptioniste
Damien
General Manager
Joke
Front Office Manager
Lara
Administration Manager
Tony
Chef
Fauve
Receptioniste
Volg ons op Instagram
When the customer comes first, the customer will last.
De website van Mercure Hotel Roeselare maakt gebruik van cookies om uw surfervaring te verbeteren. Door het verder gebruiken van deze website, gaat u hier expliciet mee akkoord.
Wij zijn coronaproof. De gezondheid en veiligheid van onze gasten en medewerkers hebben de hoogste prioriteit. Wij hebben een protocol inzake het coronavirus opgesteld om onze gasten een gezond en fijn verblijf te kunnen aanbieden, waarbij iedereen met een gerust hart kan blijven overnachten in een gastvrije omgeving.