mercure
Reserveer Cadeaubon Nieuws Vragen Ontdek Roeselare Vacatures
mercure Reserveer Book
 2

Wielerploegen in het hotel

Ieder seizoen verblijven er wielerploegen in ons hotel. In oktober 2020 ontvingen we Bora, NTT en Israël Start-Up Nation voor de klassiekers waaronder De Ronde van Vlaanderen.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/10/08/hotel-in-roeselare-ontvangt-3-wielerploegen-voor-de-klassiekers/

Wielerploegen

Meer artikels

Steunen van goede doelen 2020 1

Steunen van goede doelen 2020

Als bedrijf hebben we ook onze sociale verantwoordelijkheid om te helpen voorzien in de behoeften van degenen die ze in hun moeilijkste tijden nodig hebben. Daarom hebben we uw hulp nodig bij het doneren aan onze goede doelen die we steunen in 2020:

In 2019 hebben we meer dan € 30.000 gedoneerd aan lokale goede doelen!

Jaarlijks organiseren wij ook de Mercure Halloween Run.

Maatregelen ter bestrijding van het coronavirus 3

Maatregelen ter bestrijding van het coronavirus

De Nationale Veiligheidsraad besliste op 27 november 2020 dat de restaurants en cafés nog zeker tot en met 17 januari 2021 de deuren moeten sluiten. Hotels mogen nog maaltijden en dranken serveren aan hun gasten, weliswaar in de vorm van room service. Onze keuken blijft van maandag tot vrijdag geopend voor het diner, vanaf 18 tot 22 uur 's avonds. Alcoholische dranken worden geserveerd tot 20 uur.

Ons welgekende ontbijtbuffet moet ook even plaatsmaken voor het ontbijt in de vorm van room service.

Mercure Roeselare

Hoge kwaliteit en diverse business faciliteiten onder één dak.

Galerij

Mercure Roeselare

Traditionele gastvrijheid in een modern jasje

Galerij

Mercure Roeselare

Een professioneel en ervaren team

Galerij

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Schrijf je in om als eerste op de hoogte te zijn van onze evenementen of nieuwigheden!

Mijn visie

“De term "gastvrijheid" komt van het Latijnse woord "hospes", wat "gastheer" betekent. Gastvrijheid is in wezen de relatie tussen een gastheer en een gast. Gastvrijheid is niet hetzelfde als service. Het gaat erom het verschil te kennen en beide te kunnen leveren. Service is een transactie, terwijl gastvrijheid oprecht is en een menselijk aspect heeft. Onderscheid maken tussen service en gastvrijheid lag aan de basis van het succes van Mercure Roeselare. Er is zowel geweldige service als geweldige gastvrijheid nodig om de top te bereiken! Dit is waar het allemaal om draait: voor mensen zorgen, ze een goed gevoel geven als ze niet thuis zijn en tonen dat ze gewaardeerd worden Dat kun je niet doen met een computer. Dat kan alleen met geweldige persoonlijke contacten en daar streven wij elke dag naar !”

Damien Janssens
General Manager

Ons team

Mercure -

Mirek

Mercure -

Oumou

Mercure -

Piumi

Mercure -

Karen

Mercure -

Julie

Mercure -

Luisa

Mercure -

Aslan

Mercure -

Quinten

Mercure -

Sharon

Mercure -

Louis

Mercure -

Mathias

Mercure -

Shari

Mercure -

Damien

Mercure -

Joke

Mercure -

Lara

Mercure -

Tony

Mercure -

Fauve

Volg ons op Instagram

When the customer comes first, the customer will last.

De website van Mercure Hotel Roeselare maakt gebruik van cookies om uw surfervaring te verbeteren. Door het verder gebruiken van deze website, gaat u hier expliciet mee akkoord

Meer weten

Informatie omtrent het coronavirus

Wij zijn coronaproof. De gezondheid en veiligheid van onze gasten en medewerkers hebben de hoogste prioriteit. Wij hebben een protocol inzake het coronavirus opgesteld om onze gasten een gezond en fijn verblijf te kunnen aanbieden, waarbij iedereen met een gerust hart kan blijven overnachten in een gastvrije omgeving.

Bij ons bent u in goede handen.