mercure
Reserveer Cadeaubon Nieuws Vragen Ontdek Roeselare Vacatures
mercure Reserveer Book

Frequently Asked Questions

Vragen

In deze rubriek vindt u een antwoord op veelgestelde vragen terug. Gelieve ons te contacteren mocht u een vraag hebben waarvan het antwoord ongekend is. Wij helpen u met veel plezier verder!

Wat gebeurt er met cadeaubonnen die al vervallen zijn of bijna zullen vervallen?

Al de bonnen die zijn komen te vervallen tijdens de sluiting van de Horeca worden verlengt t.e.m 1 September 2021. Na deze datum zal het niet meer mogelijk om de bonnen te gebruiken.
Alvast bedankt voor jullie begrip.

Biedt het hotel take-away aan?

Ja. In de lobby van het hotel kunt u 24/24 uur terecht om een take-away gerecht op te halen. Hiervoor werken wij samen met Beet, een externe cateraar uit onze regio. Zij leveren ons dagverse maaltijden (om zelf op te warmen), soepen, wraps, salades, quiches e.d. Daarnaast bieden wij ook zoete en zoute snacks, frisdranken, lokale bieren, wijnen en likeuren aan. Let wel dat er tijdelijk een verbod geldt op de verkoop van alcohol vanaf 20 uur. 

Wat zijn de openingsuren van de fitness?

VIQTUS is gelegen om de vijfde verdieping van het hotel, en is dagelijks geopend vanaf 6 tot 23 uur. Elke hotelgast krijgt gratis toegang tot de fitness d.m.v. de sleutelkaart waarmee hij/zij ook de kamer kan betreden. Handdoeken, fruit en (infused) water worden door ons aangeboden. Op de homepagina van deze website vindt u een link naar de website van VIQTUS.

Hebben de badkamers een bad of douche?

De meeste badkamers zijn uitgerust met een douche. Indien u graag een bad wenst, gelieve dit dan te vermelden bij uw reservatie.

Waarvoor zullen mijn gegevens gebruikt worden?

Wij verwerken de persoonlijke informatie die u ons heeft bezorgd via deze website en verzamelen informatie over de transacties die u onderneemt inclusief details over gebruikte betaalkaarten. Dit is voor het behandelen van uw boekingen en aanvragen om zo op maat gemaakte diensten te kunnen aanbieden, en informatie te verschaffen over onze producten en diensten die we aanbieden en om deze te verbeteren. Voor verdere informatie verwijzen wij u naar onze privé beleidspagina.

Worden groepsreserveringen aanvaard?

Indien u meer dan 5 kamers wenst te reserveren, gelieve ons dan per e-mail te contacteren op [email protected]

In welke vorm wordt het ontbijt aangeboden?

Mercure Roeselare serveert dagelijks een uitgebreid ontbijtbuffet in de brasserie van het hotel. Zowel hotelgasten als externe gasten kunnen hiervan genieten. 
Op weekdagen is het mogelijk om tot 10uur te ontbijten, in het weekend en feestdagen kan dit tot 11uur.

Is de brasserie geopend?

U bent van harte welkom in onze Brasserie elke midddag van maandag tot vrijdag en s' avonds van maandag tot zaterdag.
Zondag is on restaurant gesloten.
 

Openingsuren van de keuken gaan als volgt :
- Maandag t.e.m Vrijdag 12uur tot 14uur30
- Maandag t.e.m Zaterdag 18uur tot 21:30

Kan het hotel andersvaliden accommoderen?

Wij hebben een tweetal aangepaste kamers en onze publieke ruimtes (waaronder receptie, bar en restaurant) zijn rolstoeltoegankelijk. Vermeld dit gerust bij uw reservatie aangezien het beschikbaar aantal van dit kamertype gelimiteerd is.

Wat zijn de annulatievoorwaarden?

De annulatievoorwaarden zijn afhankelijk van het tarieftype dat u kiest. Details over uw tarieftype kunt u na reservatie terugvinden op uw bevestigingsmail. Bij flexibele tarieftypes kunt u als gast annuleren tot 18 uur op de dag van aankomst. Daarna worden alle kosten in rekening gebracht.

Is roken toegestaan? Heeft het hotel rokerskamers ter beschikking?

Neen! Roken is niet toegestaan binnenin het hotel. Een externe rookzone staat ter beschikking van onze gasten. Indien wij merken dat er werd gerookt binnen de muren van het hotel, zien wij ons genoodzaakt om een servicekost van € 250 in rekening te brengen.

Welke maatregelen treft Mercure Roeselare ter bestrijding van het coronavirus?

Onze manier van werken wordt sterk beïnvloed door de maatregelen om de verspreiding van het coronavirus te stoppen.
We doen er alles aan om de kans op eventuele verspreiding van het virus zo klein mogelijk te houden. In de basis volgen we de door de Belgische overheid bepaalde richtlijnen en aanbevelingen op. Daarnaast nemen wij extra maatregelen om een uiterst veilige omgeving voor gast en werknemer te creëren.

Wanneer kan ik inchecken? Wanneer moet ik uitchecken?

Op de dag van aankomst is uw kamer beschikbaar vanaf 15 uur. U dient uw kamer de dag van vertrek te verlaten voor 12 uur. Indien u vroeger wenst in te checken of later wenst uit te checken, kunt u ons steeds contacteren. Dit kan zeker indien de beschikbaarheid dit toelaat, mits supplement.

Zijn huisdieren toegelaten in het hotel?

Enkel blindengeleidehonden en therapiehonden zijn toegelaten in het hotel.

Mercure Roeselare

Hoge kwaliteit en diverse business faciliteiten onder één dak.

Galerij

Mercure Roeselare

Traditionele gastvrijheid in een modern jasje

Galerij

Mercure Roeselare

Een professioneel en ervaren team

Galerij

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Schrijf je in om als eerste op de hoogte te zijn van onze evenementen of nieuwigheden!

Mijn visie

“De term "gastvrijheid" komt van het Latijnse woord "hospes", wat "gastheer" betekent. Gastvrijheid is in wezen de relatie tussen een gastheer en een gast. Gastvrijheid is niet hetzelfde als service. Het gaat erom het verschil te kennen en beide te kunnen leveren. Service is een transactie, terwijl gastvrijheid oprecht is en een menselijk aspect heeft. Onderscheid maken tussen service en gastvrijheid lag aan de basis van het succes van Mercure Roeselare. Er is zowel geweldige service als geweldige gastvrijheid nodig om de top te bereiken! Dit is waar het allemaal om draait: voor mensen zorgen, ze een goed gevoel geven als ze niet thuis zijn en tonen dat ze gewaardeerd worden Dat kun je niet doen met een computer. Dat kan alleen met geweldige persoonlijke contacten en daar streven wij elke dag naar !”

Damien Janssens
General Manager

Ons team

Mercure -

Mirek

Mercure -

Oumou

Mercure -

Piumi

Mercure -

Karen

Mercure -

Julie

Mercure -

Luisa

Mercure -

Aslan

Mercure -

Quinten

Mercure -

Sharon

Mercure -

Louis

Mercure -

Mathias

Mercure -

Shari

Mercure -

Damien

Mercure -

Joke

Mercure -

Lara

Mercure -

Tony

Mercure -

Fauve

Volg ons op Instagram

When the customer comes first, the customer will last.

De website van Mercure Hotel Roeselare maakt gebruik van cookies om uw surfervaring te verbeteren. Door het verder gebruiken van deze website, gaat u hier expliciet mee akkoord

Meer weten